• Slajd 01

Szkoła znajduje się w dwóch budynkach przy ulicy Młyńskiej i 1 Maja.Każdy budynek posiada bibliotekę z czytelnią, świetlicę, zaplecze kuchenne, sklepik oraz pracownię komputerową.

• Slajd 04

Chór szkolny „Canzonetta” w Strumieniu jest jednym z najdłużej działających chórów w Polsce i najstarszym chórem dziecięcym działającym na Śląsku.

• Slajd 02

Poszczególne klasy są wyposażane w laptopy i tablice interaktywne oraz systematycznie odnawiane tak, aby nasi uczniowie mogli jak najlepiej wykorzystać spędzany w szkole czas.

• Slajd 03

"Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka"
    Jan Paweł II

• Slajd 05

W naszej szkole dbamy o także o rozwój fizyczny naszych uczniów. Motto zajęć z wychowania fizycznego to: "Dalej, Szybciej, Wyżej, - do sprawności coraz bliżej."

Rajd Górski na Stożek

Stożek zdobyty!

29 września 2012 roku wyruszyliśmy na kolejny rajd jesienny, tym razem naszym celem był szczyt Stożka.

Spotkaliśmy się rankiem zorganizowaną grupą pod szkołą, by w dobrych humorach udać się do Wisły a stamtąd do Doliny Łabajowej. Pogoda dopisywała, więc dziarsko i równym krokiem ruszyliśmy na szczyt. Nikt nie przypuszczał, że podejście będzie aż tak strome!

Nasza wędrówka została podzielona na kilka etapów, by każdy z uczestników mógł odsapnąć i podładować akumulatory – zjadając pyszności, które przygotowały nasze kochane mamy. Jednak już w połowie drogi wydawało się nam, że nie damy rady pokonać stromego wejścia. Na szczęście cudowne widoki oraz kontakt z naturą szybko rekompensowały trudy podróży.

Radości nie było końca, gdy stanęliśmy na szczycie Stożka!!! Ze smakiem spałaszowaliśmy także smakowitą kiełbaskę oraz co najważniejsze podliczyliśmy punkty w książeczkach turystycznych.

Po godzinnym odpoczynku ruszyliśmy w powrotną drogę. Tym razem najbardziej przydała się pomocna dłoń kolegi lub koleżanki, by bez kontuzji zejść na parking. Zmęczeni, ale w  dobrym nastoju wróciliśmy do domów.

Już szykujemy siły na  wiosenne wędrowanie!